7 συμβουλές για τους
εκπαιδευτικούς που έχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
·
Ο μαθητής χρειάζεται να κάθεται σε
μπροστινές θέσεις, ώστε να έχει τον έλεγχο εργασίας του ο εκπαιδευτικός.
·
Σημαντικό ακόμα είναι να δίνει περισσότερο
χρόνο στο μαθητή για να απαντήσει σε ένα ερώτημα ή για να ολοκληρώσει τις
εργασίες του.
·
Η μείωση της ύλης σε πολλές περιπτώσεις
είναι απαραίτητη ή η μείωση εργασιών για το σπίτι.
·
Να διορθώνει μόνο τα βασικά λάθη, για να
μην αποπροσανατολίζεται αλλά και να μην απογοητεύεται.
·
Να αποφεύγει την αποστήθιση και να ζητάει από
τον μαθητή την περίληψη του μαθήματος. Βοηθητική αλλά και απαραίτητη είναι η
εξέταση του μαθήματος να γίνεται μέσω ερωτημάτων.
·
Να παρέχει σχεδιαγράμματα για την έκθεση και την ιστορία.
·
Να ενθαρρύνει τη χρήση νέων τεχνολογιών για
την ολοκλήρωση των εργασιών.
Τέλος, χρειάζεται να θυμόμαστε όλοι πως οι
μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες δεν είναι τεμπέληδες και πως έχουν δικαίωμα στη
γνώση!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου