6

6

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

Πώς προσεγγίζω έναν μαθητή με ελλειμματική προσοχή;

Τα παιδιά με ΔΕΠΥ έχουν φυσιολογική νοημοσύνη. Παρόλο όμως το φυσιολογικό τους νοητικό δυναμικό, παρουσιάζουν μειωμένες σχολικές επιδόσεις
  1. Προσπαθώ να κεντρίσω συνεχώς την περιέργεια.
  2. Ρωτώ συνεχώς ερωτήσεις.
  3. Βάζω τα παιδιά να επαναλαμβάνουν την άποψη των συμμαθητών τους.
  4. Ρωτώ απλές ερωτήσεις με ένα σκέλος.
  5. Βάζω το παιδί  να κάθεται σε θέση κοντά στο δάσκαλο, μακριά από παράθυρα, πόρτες, όσο γίνεται μακρύτερα από εστία θορύβου, για να μειώσω τις πιθανότητες διάσπασης.
  6. Προτού ξεκινήσω την ανάγνωση ή την ορθογραφία, δείχνω στο παιδί πού θα γράψει ή πού θα διαβάσει.
  7. Περπατώ μέσα στη τάξη κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
  8. Αφήνω το παιδί να παραμένει όρθιο ή να κινείται σε προκαθορισμένες περιοχές μέσα στην τάξη.Διαπραγματεύομαι ωστόσο αυτή την ελευθερία μαζί του και με την υπόλοιπη τάξη.Οι κανόνες πρέπει να είναι κοινοί και αποδεκτοί από όλη την τάξη.
  9. Οι φωτοτυπίες να μην είναι ασφυκτικά γεμάτες.
  10. Εφαρμόζω Οπτικά Σήματα. Για παράδειγμα, δείχνω με το δάχτυλο αυτό που θέλω στο παιδί  ενώ το κοιτάω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου